xromata.com


Σκεψεις κι αποψεις (29)

 

Σκέψεις κι’ απόψεις [29]


Σκέψεις και Απόψεις φίλων του site, που δεν είναι παρά η επανάληψη επιλεγμένων παλαιών comments (με χρονική σειρά ανάρτησης) από την στήλη διαλόγου, γιατί και οι φίλοι της ιστοσελίδας συμβάλλουν στην ανάπτυξή της με τις δικές τους απόψεις.

Κάποιες από αυτές ίσως σας φαίνονται σαν αταίριαστες με το θέμα της ιστοσελίδας, που είναι τα χρώματα, όμως όλες αναπτύχθηκαν από ερεθίσματα που δόθηκαν από κάποιο άρθρο βασισμένο σε αυτά, τα χρώματα δηλαδή και τον κόσμο τους.

Αν ενδιαφέρεστε να δείτε τις προηγούμενες αναρτήσεις κάτω από τον τίτλο ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΙ’ ΑΠΟΨΕΙΣ θα τις βρείτε πηγαίνοντας στo παράθυρο CATEGORIES κάνοντας κλικ με το ποντίκι σας πάνω στην ενότητα «σκέψεις, σχόλια, άρθρα φίλων».

 

 


Το μπλε για τα αγόρια και κόκκινο – ροζ για τα κορίτσια Filareti είναι ένας μύθος που μας έχει επιβληθεί από τα χρόνια της αρχαίας Αιγύπτου. Δεν πιστεύω ότι δεν έχεις συμβιβαστεί με την γυναικεία σου φύση.

Μάλλον έχεις συνειδητοποιήσει και τις 2 φύσεις που έχεις μέσα σου, όπως όλοι μας.

Πανος

20-11-10

 

http://xromata.com/?p=1928

 

 

 

Χαίρομαι madeleine που σε κάλυψα με τις απαντήσεις μου και αναμένω τα επόμενα ερωτήματά σου.

Μόνο σε παρακαλώ αν γίνεται να τα κάνεις χωριστά, ένα – ένα, πρώτον για να έχομε περισσότερη ροή στα comments, αλλά κυρίως για να προλαβαίνω να απαντώ έγκαιρα.

Συνεχίζω με τα υπόλοιπα ερωτήματά σου που δεν πρόλαβα να απαντήσω.

Το μαύρο, ναι, είναι το χρώμα του θανάτου (γιατί άραγε;), της νύχτας (τί σημαίνει αυτό;) και της κομψότητας (και όχι μόνο). Έχομε ήδη κάνει αρκετές νύξεις για το μαύρο χρώμα έως τώρα, τόσο σε posts όσο και σε comments.

Θα έλθει η σειρά και αυτού του χρώματος να το αναλύσουμε και να το δούμε από όλες τις πλευρές.

Προσπάθειες για έγχρωμη φωτογράφιση άρχισαν από το 1840. Την δεκαετία του 1950 δημιουργήθηκαν κατάλληλα φιλμ αλλά και φωτογραφικές μηχανές που μπορούσαν να φωτογραφούν έγχρωμα και από τότε άρχισε η εξέλιξη της έγχρωμης φωτογραφίας (φιλμς, εκτυπώσεις, ψηφιακές αποτυπώσεις κλπ.).

Λίγο πριν και στις αρχές της δεκαετίας των ’50 βρέθηκαν κατάλληλα χρώματα και ήταν της μόδας να χρωματίζουν με το χέρι τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες.

Ανάλογες προσπάθειες έγιναν και για τις ταινίες του κινηματογράφου. Στην αρχή τις έβαφαν με το χέρι καρέ – καρέ. Το 1902 προβλήθηκε η πρώτη χρωματισμένη ταινία A TRIP TO THE MOON.

Οι πρώτες πραγματικά έγχρωμες (τρίχρωμα) ταινίες άρχισαν να γυρίζονται την δεκαετία του ’30 και η πρώτη έγχρωμη εμπορική ταινία που προβλήθηκε ήταν η ταινία κινουμένων σχεδίων SILLY SYMPHONY, FLOWERS & TREES της Disney.

Πάνος

20-11-10

 

http://xromata.com/?p=1882

 

 

 

Η συζήτηση πήγε ακόμα παραπέρα…. όντως, πολλά είναι τα κοινωνικά στερεότυπα που μας έχουν επιβληθεί και αυτό είναι που δημιουργεί το ‘ασυμβίβαστο’, εφόσον μεγαλώνοντας συνειδητοποιείς ότι οι 2 φύσεις ενυπάρχουν και συνυπάρχουν και αυτό είναι ανθρώπινο!

Filareti20-11-10

 

http://xromata.com/?p=1928

 

 

 

Κρατώντας ΙΟΑΝΝΑ την υπόσχεσή μου να αναφερθώ στην «αγιογραφία» του ARCHAΝG LUCIFER (Αρχάγγελου Εωσφόρου) επανέρχομαι.

Αναρτώντας το post, ψάχνοντας για την κατάλληλη εικονογράφηση, βρήκα αυτήν την «εικονισματική» απεικόνιση. Ξαφνιάστηκα με την ύπαρξή της και ομολογώ σοκαρίστηκα κάπως στην αρχή, ενώ μετά με γοήτευσε, οπότε παρατηρώντας την θεώρησα βέβαιο ότι αυτός που την ζωγράφισε «γνωρίζει» κάποια πράγματα.

Χρησιμοποιεί σύμβολα (όχι σατανιστικά, η ανεγκέφαλη εύκολη λύση) όπως τα αρχικά του Χριστού αντεστραμμένα, 3 + 5 = 8 φτερά στο εσωτερικό κάθε φτερούγας κλπ.

Έψαξα, όπως με ρώτησες, να βρω ποιος φιλοτέχνησε αυτή την εικόνα. Δεν τα κατάφερα. Αντ’ αυτού βρήκα ότι έχει κάνει μια σειρά από 5 αγιογραφίες, εξίσου σοκαριστηκές!

Εκτός από τον Αρχάγγελο Εωσφόρο, τον Άγιο Ιούδα, τον Άγιο Giordano Bruno, μια Θεία Οικογένεια όπου το Άγιο Βρέφος είναι κορίτσι και έναν εξωγήινο Άγιο http://bromisteraki.blogspot.com/2009/03/unlikely-ikons.html
Αυτό το τελευταίο μου φάνηκε παράταιρο και αηδιαστικό. Μετά όμως σκέφτηκα πως ο καλλιτέχνης (κατ’ εμέ εικαστικά πολύ καλός) ίσως θέλει να προκαλέσει σκέψεις στους θεατές των εικονισμάτων του, έτσι λοιπόν μάλλον θέλει να μας πει ότι ο κάθε εξωγήινος απεικονίζει την Θεότητά του ανάλογη με τον εαυτό του, όπως ο γήινος άνθρωπος ανθρωποποίησε τον δικό του Θεό.

Βέβαια, αμφιβάλλω αν αυτοί που βρήκαν και ανήρτησαν αυτά τα εικονίσματα στο site τους κατάλαβαν τίποτε, γιατί απ’ ότι μου φάνηκε (ίσως κάνω λάθος) πρόκειται για ένα χλευαστικό προς τις θρησκείες site και αυτά τα «κοροϊδευτικά» εικονίσματα έχουν την «πλάκα» τους, άρα τους άξιζε μια ανάρτηση!

Πάλι, μπορεί να κάνω λάθος, επειδή θέλω να δω τα πράγματα από την δική μου οπτική γωνία. Ίσως όντως και ο ζωγράφος να ήταν «πλακατζής». (Αυτή η τελευταία εικόνα με μπερδεύει).

Πάνος

21-11-10

 

http://xromata.com/?p=2042

 

 

 

Κάτι το διαφορετικό.

Ιωάννα και Πάνο Συμφωνώ με αυτά που γράφετε και την όλη ιστορική αναδρομή περί Εωσφόρου.

Όμως κατά τη γνώμη μου η ευθύνη δεν είναι αποκλειστικά δική του, η πτώση ήταν Μοιραία γι ‘ αυτόν, δεν είχε επιλογή. Τι θέλω να πω :

Ο Θεός όταν συλλαμβάνει συγχρόνως και πραγματοποιεί, επομένως ό όλος κύκλος της Δημιουργίας είναι ένα γεγονός τελειωμένο και κανείς συμπεριλαμβανομένου και του Εωσφόρου δεν μπορεί να αλλάξει.

Εάν παραδεχθούμε ότι ένα <> παραβίασε τη θέληση του Θεού και είχε ως μοιραίον αποτέλεσμα την Δημιουργία. Και εφ’ όσον η τύχη προσανατόλισε μιαν πρώτη φορά την δραστηριότητα του Θεού, ένα δεύτερον <> μπορεί να εξαφανίσει την Δημιουργία και κανείς δε θα μπορούσε να το αποκλείσει ούτε ίδιος ο Θεός, εφ’ όσον υπάρχει προηγούμενο.

Ο Eliphas Levi λέγει : Εάν θέλεις να ρίξεις την έννοια του Θεού αρκεί να του αφαιρέσεις ένα – Παν – ( όπως Παντοδύναμος – Πάνσοφος – Πανάγαθος κ.λπ.) .

Επομένως το Θείο σχέδιο περί δημιουργίας ασφαλώς περιελάμβανε και την πτώση άλλως ο Θεός δε θα ήτο Πάνσοφος, δεν θα ήτο καν Θεός.

Το γεγονός ( πτώση ) θα γινότανε οπωσδήποτε το μόνο που ίσως θα μπορούσε να κάνει ο Εωσφόρος ήταν να επηρεάσει τις παραμέτρους του γεγονότος και αυτό κατά τη γνώμη έκανε .

Νομίζω, χωρίς να δώσω άφεση αμαρτιών, ότι κάπου αδικείται, χρεώνεται με ένα έργο χωρίς να είναι εξ’ ολοκλήρου υπεύθυνος.

Ακόμα νομίζω, χωρίς να μπορώ να το επιβεβαιώσω ή απλά να το στηρίξω λεκτικά ότι όταν ολοκληρωθεί το έργο της επανόδου και όλα θα επιστρέψουν στα Θεία δώματα ή καλύτερα στους κόλπους του Θείου , είναι αδύνατο το μόνο ΟΝ που θα μείνει απ’ έξω θα είναι ο Εωσφόρος.

Ας μη ξεχνάμε ότι ένα μέρος της ψυχής μας έχει καταλάβει ο Εωσφόρος το υπόλοιπο ο Χριστός. Επομένως από εμάς εξαρτάται ο δρόμος που θα χαράξουμε, είναι έργο καθαρά, αποκλειστικά δικό μας.

Γιάννης

28-11-10

 

http://xromata.com/?p=2042

 

 

 

…καλό μήνα κι’ από μένα…

ρωτάω τη filareti και όποιος άλλος γνωρίζει καλά το θέμα των δύο φύσεων… που ενυπάρχουν και συνυπάρχουν… μέσα μας.

1) αυτό υπάρχει από γεννησιμιού μας

2) πως το ανακαλύπτουμε και σε ποια ηλικία

3) μπορεί να κάνουμε παιχνίδι και με τη μία αλλά και με την άλλη μας φύση

4) υπάρχει περίπτωση να μας αρέσει η άλλη και να αφήσουμε την πρώτη

5) μπορεί να αλλάζουμε τη φύση μας και στη συμπεριφορά μας και… στο ντύσιμό μας

6) είναι αμαρτία αυτό από το θεό

αυτά και ευχαριστώ

JOHNART 1-12-10 και σ’ ένα μήνα 11

 

http://xromata.com/?p=2084

 

 


is | Topic: σκέψεις σχόλια άρθρα φίλων | Tags: None

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Σκεψεις κι αποψεις (29)”