xromata.com


Κίτρινο (Α) -Yellow (A)

Τα “xromata” έχουν μπει ήδη σε αρκετά ενδιαφέροντα θέματα, όμως οφείλουν να «παρουσιάσουν» τα χρώματα. Μετά την παρουσίαση του κόκκινου και του μπλε χρώματος, σειρά έχει το κίτρινο το τρίτο βασικό χρώμα της αφαιρετικής μίξης.

http://xromata.com/?p=173

 

ΚΙΤΡΙΝΟ (Α μέρος)

 

 

 

Το κίτρινο είναι το τρίτο βασικό χρώμα που μαζί με το μπλε και το κόκκινο, σχηματίζει την τριαδικότητα των βασικών χρωμάτων, στην μίξη χρωστικών ουσιών.

 

 

Στο επίπεδο των ακτινοβολιών όμως, ενώ το μπλε και το κόκκινο παραμένουν βασικά χρώματα, το κίτρινο αντικαθίσταται από το πράσινο, ενώ εκείνο μετατρέπεται από βασικό σε παράγωγο.  Παράγεται δε από την σύμπτωση πράσινων και κόκκινων ακτινοβολιών. Τα κίτρινα λοιπόν αντικείμενα, οφείλουν το χρώμα τους στην απορρόφηση των μπλε ακτινοβολιών και την αποπομπή των πράσινων και κόκκινων.

 

 

 

Στο ορατό τμήμα του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος βρίσκεται προς την μέση και η τιμή του αναλογεί  στις 6000 μονάδες Αγκστρομ, η θέση του είναι δε, ανάμεσα  στις πράσινες και πορτοκαλιές ακτινοβολίες.

 

 

Σαν χρώμα, δεν είναι ούτε ψυχρό όπως το μπλε, ούτε θερμό όπως το κόκκινο αλλά εμφανίζεται πότε με ψυχρές ιδιότητες και πότε με θερμές, ανάλογα με το περιβάλλον του ή την χροιά του.

http://xromata.com/?p=252

Εμφανίζεται λοιπόν δισυπόστατο, ενώ είναι ένα και το αυτό χρώμα και όχι όπως το συμπληρωματικό του, το μωβ, το οποίο λαμβάνει δυο μορφές και η μια μορφή του έχει ιδιότητες ψυχρού χρώματος, ενώ η άλλη θερμού.

http://xromata.com/?p=277

Αν αναμιχθεί με μπλε, δίνει πράσινο. Με κόκκινο δίνει πορτοκαλί. Αν αναμιχθεί με πράσινο ή πορτοκαλί τα κάνει φωτεινότερα, ενώ με το μωβ δίνει καφέ σκούρο ή μαύρο. 

 

 

 

Άλλη μια εναλλαγή που συμβαίνει μεταξύ κίτρινου και πράσινου, είναι η εννοιολογική εμφάνισή τους στην γλωσσολογία. Τα δυο αυτά χρώματα καταλαμβάνουν την θέση του τέταρτου και πέμπτου όρου, στις χρωματικές έννοιες. Αν το κίτρινο εμφανίζεται σαν τέταρτος όρος  ακολουθείται από το πράσινο. Σε όσες γλώσσες δεν συμβαίνει αυτό, τότε εμφανίζεται το πράσινο πριν από το κίτρινο και το κίτρινο καταλαμβάνει την Πέμπτη θέση.

http://xromata.com/?p=1617

Η ονομασία «κίτρινο» προέρχεται από το «κίτρον» <λατ. Citrus < ετρουσκικό δάνειο.

 

 

Το χρώμα αυτό είναι σχετικό με δυο φαινόμενα μεγάλης σπουδαιότητας για τον άνθρωπο. Τον ζωογόνο ήλιο και το χρυσάφι, το μέτρο του γήινου πλούτου.

 

 

 

Πολλές φορές το κίτρινο χρώμα ταυτίζεται με το χρυσαφί και το χρυσό θεωρείται εξέλιξη του κίτρινου ή η μεταλλική του απόδοση. Η λέξη yellow,  που είναι η αγγλική ονομασία του χρώματος, προέρχεται από την ινδοευρωπαική ρίζα  ghelwo που σημαίνει “χρυσός”, από την οποία προέρχεται και η λέξη  gold – χρυσός.

 

 

 

Άλλος εμφανής συσχετισμός του κίτρινου με το χρυσό, είναι αυτός που αφορά τα ξανθά μαλλιά που άλλοτε τα αναφέρουμε σαν χρυσά και άλλοτε τα θεωρούμε κίτρινα.

 

 

 

Yellow (part A)

 

"xromata,com" have already entered a number of interesting issues, but the presentation of colors is a must. So, after the presentation of red and blue, yellow is on line as it is the third basic color of the abstractive mixing.
http://xromata.com/?p=173
Yellow is the third main color together with blue and red, forming a triad of primary colors, in the pigments mixing.
At the level of radiation, however, while blue and red colors remain as basic colors, yellow is replaced by green and itself is converted from basic to secondary, as it is produced by the coincidence of green and red radiation. Yellow objects, therefore, owe their color to the absorption of blue radiation and the expulsion of the green and red.
Yellow is the visible portion of the electromagnetic spectrum that lies in the middle and its price is attributable to 6000 units Angstrom Its position is between the green and orange radiation.
As color is neither cold, like blue, or hot as red but appears as cold or a warm, depending on its color environment http: / / xromata.com /? P = 252
It appears, therefore with two natures, but it is one and the same color, not as violet its supplement, which appears in two different property forms, one form that has cool properties  and one with warm ones http: / / xromata.com /? p = 277
If it is mixed with blue gives green. With red gives orange. If it mixed with green or orange makes them look brighter, while with purple gives dark brown or black.

Another switch that happens between yellow and green is the conceptual appearance in linguistics. These two colors occupy the position of the fourth and fifth term on color concepts. If yellow appears as the fourth term is followed by green. If green is shown before yellow then yellow takes the fifth place.
http://xromata.com/?p=1617
The name "kitrino"= yellow in Greek derives from citrus fruit <lat Citrus <Etruscan loan.
This color is associated with two events of great importance for humans, life-giving sun and gold, the measure of Earth’s wealth.
Sometimes yellow color is identified with gold and gold color, yellow’s metal performance, means the evolution of yellow. Yellow, the English name of the color comes from the Indo-European root ghe-lwo which means "gold" from which derives also the word gold.
Another obvious correlation with the yellow and gold is that of the blond hair that sometimes is mentioned as gold and other times as yellow.

 


is | Topic: Κίτρινο | Tags: None

20 Comments, Comment or Ping

  1. Sosso Karderini

    1

    Τα διάβασα περί κίτρινου ….δεν είναι το αγαπημένο μου χρώμα δάσκαλε….τί να σημαίνει αυτό άραγε;;;;….
    27-3-11

    26 Mar
  2. admin

    2

    Το κίτρινο δεν είναι ιδιαίτερα συμπαθές χρώμα και όπως θα δούμε αργότερα η επιλογή του έχει να κάνει συνήθως με ιδιαίτερες καταστάσεις. Σε πολλούς μας αρέσει κάποιες περιόδους της ζωής μας, όταν το έχουμε ανάγκη.
    27-3-11

    26 Mar
  3. Yannis F.

    3

    λοιπον το κιτρινο ειναι το χρωμα του ΗΛΙΑΚΟΥ που βρισκετε στο στομαχι !!και σημαινει ΜΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!δεν εμπιστευομαι τον εαυτο μου=δεν εμπιστευομαι τους αλλους!!εχει το ατομο προβληματα με το στομαχι του!!!οντως οι περισσοτεροι δεν αρεσκονται στο κιτρινο το θεωρουν χρωμα του μισους κ.λ.π
    27-3-11

    26 Mar
  4. Asterios Komsoulas

    4

    Πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό για το κίτρινο χρώμα… είναι το χρώμα που με περιφέρει το τελευταίο διάστημα… και από ότι φαίνεται θα συσχετίζεται μαζί μου για αρκετό καιρό ακόμα…

    26 Mar
  5. Sosso Karderini

    5

    Και για να επανέλθουμε…το κίτρινο σύμφωνα με την εκδήλωση της τριαδικότητας είναι δισυπόστατο σε ενδιάμεση κατάσταση…ανάλογα με το περιβάλλον ,δηλαδή ψυχρο-θερμό..΅.Ε αυτή την δισυπόστατη κατάσταση την δέχομαι στα χρώματα…αλλά με πολύ δυσκολία στους ανθρώπους…τώρα δεν ξέρω…τα λέω καλά δάσκαλε;;;;
    27-3-11

    26 Mar
  6. Marina Karderini

    6

    Καλησπέρα και από δω,καλά δεν το πιστεύω τι δύναμη κρύβουν τα χρώματα.. αφού σας- μας, δίνουν αφορμή γιά ατέρμονη επικοινωνία!.μέεεγα ζητούμενο στην εποχή μας!
    27-3-11

    26 Mar
  7. Yannis F.

    7

    http://www.youtube.com/watch?v=tZXOW_U0FYE&feature=player_embedded
    ΠΑΝΟΥΛΗ ΒΑΛΤΟ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΤΟ VIDEO!!ΑΦΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ
    27-3-11

    26 Mar
  8. amelia

    8

    Κύριε Πάνο,
    το 3ήμερο ταξίδεψα με τους γονείς μου εκτός Αθήνας. Στο καθισματάκι μου στο πίσω κάθισμα απολάμβανα τη διαδρομή. Παρατηρούσα τα χρώματα της φύσης, καθώς έρχεται η Άνοιξη και αυτό που είδα να υπερτερεί, εκτός από τις αποχρώσεις του πράσινου που υπάρχουν χειμώνα-καλοκαίρι, ήταν το κίτρινο. Κίτρινα άνθη είχαν οι θάμνοι δεξιά και αριστερά της εθνικής οδού, με κίτρινα κρινάκια ήταν στρωμένα τα πράσινα λιβάδια, κίτρινες ήταν και οι πρώτες μαργαρίτες, οι λευκές δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους ακόμη. Ρώτησα έναν αγρότη και μου είπε ότι πάντα όταν έρχεται η Άνοιξη πρώτα κάνει την εμφάνισή του το κίτρινο χρώμα, μετά έρχεται το λευκό με το ροζ, μετά το κόκκινο και ακολουθεί το μώβ, το πορτοκαλί, το μπλέ και οι διάφορες άλλες αποχρώσεις. Υπάρχει κάποια εξήγηση γι΄αυτό, σας έχει απασχολήσει αυτό το θέμα;
    amelia 28-3-20!!

    26 Mar
  9. Γιάννης

    9

    ΝΟΜΟΙ Β.
    Η μελέτη των Νόμων έχει αρχή αλλά δεν έχει τέλος. Στο μπλόκ των χρωμάτων όμως, υπάρχει περιορισμός τόσο του χώρου, όσο και του χρόνου. (Ζητώ την συγνώμη και τη κατανόηση του Πάνου, αλλά και όσων δεν τους ενδιαφέρει το θέμα.)
    Κατ’ αρχή τι είναι Νόμος ?
    Σύμφωνα με το λεξικό, η σταθερή σχέση μεταξύ αιτίου και αποτελέσματος.
    Ένας άλλος ορισμός που δεν υπάρχει σε κανένα λεξικό λέει Νόμος είναι : η συνέχιση και η εναλλαγή μιας κίνησης απλής ή πολλαπλής στο κόσμο και σ’ όλα τα μόρια του, στην Παγκόσμια και Ατομική ζωή. Με άλλα λόγια μια ιδιαίτερη κίνηση που καλύπτει τα πάντα.
    Ο Θεός όταν εκδηλώθηκε, (φανερώθηκε), δημιουργήθηκε ο νόμος της Μονάδας.
    Απόλυτη Μονάδα ο Θεός ο δημιουργός των πάντων, σχετική μονάδα ο Άνθρωπος
    Η Απόλυτη Μονάδα δημιουργεί χρησιμοποιώντας πρωτογενείς σκέψεις και πρωτότυπα υλικά
    Η Σχετική Μονάδα ο Άνθρωπος δημιουργεί και αυτή χρησιμοποιώντας όμως δευτερογενείς
    σκέψεις και μεταχειριζόμενη τα ήδη υπάρχοντα υλικά.
    Ο Θεός σαν Μονάδα, όταν εκδηλώνεται με τη Δημιουργία, αποτελεί Δυάδα. Η δυάδα εκφράζεται με τα αντίθετα και τα ενάντια, τα αντίθετα δημιουργούν ενδιάμεση παραγωγική κατάσταση όπως : Άνδρας – Γυναίκα = Παιδί, Πνεύμα – Ύλη = Ψυχή , Υδρογόνο – Οξυγόνο = Νερό και Σπέρμα – Ωάριο = ζωή.
    Τα ενάντια δημιουργούν ενδιάμεση κατάσταση Στείρα, όπως : Φώς – Σκοτάδι = Ημίφως, Φιλία – Έχθρα = Ανεκτικότητα Βεβαίωση – Άρνηση = Δισταγμός. Εύκολα καταλαβαίνετε τη σημασία των δυάδων, ποιες πρέπει να αποφεύγουμε και ποιες να προσεταιριζόμαστε.
    Ο Νόμος του Τριαδικού παρουσιάζει την Πρώτη Αρχή, την Αντανάκλαση της και την Επάνοδο ή την Ιδέα, το Μέσον και το Σκοπό.
    Είναι η ανάπτυξη του νόμου της Μονάδας στο Χρόνο και Χώρο και η ισορροπία του νόμου της δυάδας.
    Ο άναρχος Θεός η πηγή κάθε πηγής, η Μονάδα εκδηλώθηκε Τριαδικά: ως Θεία Τριάδα, δηλαδή Πατέρας, Υιός και Άγιο Πνεύμα. Η Τριαδοποίηση αυτή ήταν η αρχή της Δημιουργίας του αόρατου και ορατού Κόσμου. Όλα τα άλλα τριαδικά είναι η αντανάκλαση της Θείας Τριάδας, όπως
    Εκπόρευση – Δραστηριότητα – Επάνοδος
    Γέννηση – Ζωή – Θάνατος
    Στο δικό μας επίπεδο κάθε μορφή είναι τριαδική. Είναι δηλαδή το σύνολο δύο Αρχών αντιθέτων και μιας τρίτης αρχής που τις ενώνει, τις ισορροπεί και τις συντηρεί. Ο άνθρωπος για παράδειγμα, συνίσταται από τρεις αρχές, το Πνεύμα τη ψυχή και την Ύλη.
    Στην Ορφική σχολή το ηλιακό μας σύστημα δηλαδή οι 9 πλανήτες χωρίζονται σε τρεις ομάδες ή Τριστοιχίες από τρεις πλανήτες η κάθε μια και αντιστοιχούν στα τρία επίπεδα έτσι :
    Ερμής – Αφροδίτη – Γη Υλικό
    Άρης – Δίας – Κρόνος Ψυχικό
    Ουρανός – Ποσειδών – Πλούτων Πνευματικό Επίπεδο.
    Ο Νόμος του Τετραδικού, που είναι ο νόμος της ισορροπίας στην αντανάκλαση που εκπέμφθηκε.
    Βασικός Νόμος του ορατού επιπέδου που μας φανερώνει το μυστήριο της Φυσικής Δημιουργίας.
    Τα 4 στοιχεία της Φύσης, οι 4 μορφές έκφρασης της Ύλης είναι :
    Πυρ – Αέρας (αέριο) – Ρευστό (νερό) – Στερεό (γη)
    Απ’ αυτά τα δύο Εναντιώνονται και τ’ άλλα δύο αντιτίθενται και ισορροπούνται (καταλήγοντας στην ουδετερότητα) ‘όπως:
    Πυρ Αντίθετο προς το Αέριο
    Ρευστό >> >> Στερεό
    Πυρ Ενάντιο >> Ρευστό
    Στερεό >> >> Αέριο
    Το Πυρ είναι η υλική αναλογία του χώρου των Μεταμορφώσεων.

    Τα 4 σημεία του Ορίζοντα, δύο Πολικά (Βορράς – Νότος ) Αντίθετα.
    Και δύο Μεσημβρινά (Ανατολή – Δύση ) Ενάντια ισορροπούν την κυλιόμενη μέσα στο διάστημα σφαίρα.

    Τους 4 κύριους νόμους της Δημιουργίας που αναλύσαμε πιο πάνω μπορούμε να τους κατατάξουμε σε δύο μεγάλες ομάδες νόμων της Ομοιότητας και Ανομοιότητας.
    Στο νόμο της Ομοιότητας ανήκουν : Ο νόμος της Μονάδας, του Τριαδικού και του Τετραδικού. Στο νόμο της Ανομοιότητας ανήκει ο νόμος της Δυάδας.
    Οι πιο πάνω νόμοι είναι διαφορετικοί και αλληλοσυμπληρώνονται έτσι, ο νόμος της Ομοιότητας υπάρχει πριν από τη Γέννηση και μετά το Θάνατο, ενώ ο νόμος της Ανομοιότητας δεσπόζει στη Ζωή.
    Στον πρώτο ο άνθρωπος δε συμμετέχει, ενώ στο δεύτερο είναι η κινητήριος δύναμη.
    Ο νόμος της Ομοιότητας είναι νόμος δικαιοσύνης, ένεκα αυτού όλοι οι άνθρωποι ανήκουν σε μια από τις τρεις μεγάλες φυλές, σ’ ένα από τα δύο ανθρώπινα φύλλα. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τις ίδιες έμφυτες Δυναμικές Ιδιότητες, μπορούν δηλαδή να συλλαμβάνουν, να σκέπτονται, να ενεργούν.
    Ο νόμος της Ανομοιότητας είναι νόμος ανισότητας, ένεκα αυτού η κάθε μορφή σφραγίζεται και γίνεται Αναντικατάστατη.

    Γενικά :
    Νόμοι Μνήμης Μια φυλή ένα έθνος ,οφείλει την διατήρηση της στο νόμο. Στο σπόρο ενός πλατάνου είναι αποτυπωμένη η μορφή και το μέγεθος του τεράστιου δένδρου.
    Λήθης : Είναι ο νόμος που μας αναγκάζει να θυμόμαστε σε πρώτο επίπεδο άμεσα και σε δεύτερο έμμεσα την καταγωγή μας
    Νόμοι Επήρειας :
    Από αυτούς θα ξεχωρίσω μόνο, μια ομάδα που πολλούς τους απασχολεί καθημερινά και ακούγονται ένα πλήθος από ανοησίες και δεν ξέρω τι άλλο έτσι έχουμε :

    1. Δονήσεις και Επήρειες των Αστερισμών (ζωδιακός)
    2. Επήρειες Πλανητικές
    3. Δονήσεις και Επήρειες Ηλιακές
    4. Δονήσεις και Επήρειες Σεληνιακές, απλές ή σύνθετες

    Ανομοιότητα με βάση το Νόμο αυτό τίποτα μα τίποτα δεν είναι ακριβώς το ίδιο, ούτε δύο φύλλα από το ίδιο κλαδί ενός δένδρου. Υπάρχουν απειράριθμοι άνθρωποι όχι δύο ταυτόσημοι απόδειξη τα δακτυλικά αποτυπώματα. Η ποικιλία η εναλλαγή σε όλα τα επίπεδα δημιουργεί την ανταλλαγή και συνεπώς την εξέλιξη. Χάρη του Νόμου της Ανομοιότητας υπάρχουν τα χρώματα, οι εποχές και γενικά οι διαφοροποιήσεις, χωρίς την Ανομοιότητα όλη η ανθρωπότητα θα ήταν μια ανούσια αγέλη, δεν θα υπήρχε συναλλαγή και συνεπώς καμιά εξέλιξη. Και κάτι άλλο με την ανομοιότητα συνειδητοποιούμαι ότι ο διπλανός μας μπορεί έχει το δικαίωμα να είναι διαφορετικός από εμάς άρα τον δεχόμαστε όπως είναι με αποτέλεσμα καλύτερη επικοινωνία.
    Αμοιβαιότητα, η κατανόηση του νόμου σημαίνει ηθική εξέλιξη, (όσα δίνουμε τόσα πρέπει να παίρνουμε), εμείς τις περισσότερες φορές τι κάνουμε ? δίνουμε ελάχιστα και τα θέλουμε ή μάλλον τα αρπάζουμε όλα, λειτουργούμε με το Εγώ και όχι με το εμείς
    Νόμος ευθύνης :
    Για να είναι σε θέση ο άνθρωπος να λαβαίνει υπόψη του τις συνέπειες που είναι συνδεδεμένες με τα αίτια των νόμων πρέπει στην προσπάθεια του να καθοδηγείται από το νόμο της Ευθύνης. Υπό την έννοια αυτή μπορούμε να εννοήσουμε το νόμο της ευθύνης σαν νόμο Αρετής ο οποίος αφού κατακτηθεί από τον άνθρωπο του επιτρέπει να συμπεραίνει με τέλεια ακρίβεια και να διευθύνει τη ζωή του με σύνεση.
    Οι Νόμοι δεν έχουν Ηθική, τι σημαίνει αυτό, σημαίνει ότι εκτελούν το οποιοδήποτε έργο τους με συνέπεια, νομοτελειακά χωρίς να μπορούν να παρεκκλίνουν, δεν ξεχωρίζουν το καλό από το κακό, το ηθικό από το ανήθικο. Δεν είναι οι Νόμοι που τρέχουν προς σ’ εμάς, αλλά εμείς βάζουμε το κεφάλι μας κάτω από τους νόμους ανάλογα με την αγνότητα και την ηθική υπόστασή μας.

    Τελειώνοντας ή καλύτερα κλείνω το θέμα των Νόμων με :
    Άπειροι οι νόμοι της Δημιουργίας με τις φανερές, ή κρυφές, κατανοητές ή ασύλληπτες δραστηριότητές τους, αλλά με κοινό χαρακτηριστικό, ότι όλοι ανεξαίρετα αντανακλούν την Αρχική Ιδέα.
    29-3-11

    Γιάννης

    26 Mar
  10. admin

    10

    Τώρα Asterios Komsoulas που αναρτήθηκε και το β’ μέρος για το κίτρινο χρώμα, ίσως έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη γι’ αυτό. Το κίτρινο είναι πολύ ενεργειακό χρώμα και επειδή όπως λες περιφέρεται γύρω σου τον τελευταίο καιρό, θα σου συμβαίνει ένα από τα δυο τινά: Ή έχεις πολύ ενέργεια και πρέπει να εκτονωθεί, ή έχεις ανάγκη από ενέργεια για να δραστηριοποιηθείς και φροντίζει επικουρικά το κίτρινο χρώμα να σε βοηθήσει για να ενεργοποιηθείς. Συνήθως αυτός είναι ο ρόλος του κίτρινου χρώματος όταν εμφανίζεται ξαφνικά για κάποιο διάστημα στην ζωή μας.
    Πάνος
    31-3-11

    26 Mar
  11. admin

    11

    Τι εννοείς Sosso Karderini σαν δισυπόστατη κατάσταση των ανθρώπων; Εάν αναφέρεσαι στην ανθρώπινη υποκρισία ή έλλειψη σταθερότητας, μαζί σου. Εάν αναφέρεσαι στην ανθρώπινη διτότητα, τότε πάμε αλλού…
    Θυμίζω πως το κίτρινο είναι το χρώμα που ανιστοιχεί στην Ψυχή.
    Πάνος
    31-3-11

    26 Mar
  12. admin

    12

    Είδες Marina Karderini; Κι ακόμα είμαστε στις αρχές. Σκέψου τί έχει να γίνει όταν προχωρήσουμε!
    Πάνος
    31-3-11

    26 Mar
  13. admin

    13

    ‘Οπως είδες amelia μικρή μου (;) δεν πρόλαβα να σου απαντήσω και πήρες την απάντηση που ήθελες από το β’ μέρος για το κίτρινο χρώμα. Ναι, έτσι είναι όπως σου είπε ο αγρότης και όπως θα δεις τώρα που μπαίνουμε στους χρωματισμούς της Φύσης, η Μεγάλη Μάνα μας η Φύση, χρωματίζει πάνσοφα τα πάντα. Μέσα στη σοφία της όρισε μια γενική σταθερή χρωματική ακολουθία στην εμφάνιση των ανοιξιάτικων ανθών. Ασφαλώς και θα έχει το λόγο της. Αυτά τα “μυστήρια” των χρωμάτων προσπαθούν και θέλουν να εξηγήσουν τα “xromata.com”.
    Πάνος
    31-3-11

    26 Mar
  14. admin

    14

    Δεν έχω Γιάννη λόγια για να επευφημίσω την εργασία σου αυτήν!
    Πάνος
    31-3-11

    26 Mar
  15. JOHNART

    15

    …Γιάννη ακόμα ένα μπράβο για αυτά που …΄Ε-γρα-ψες
    …δεν μιλάνε για χρώματα, αλλά εάν βάλω τη φαντασία μου να δουλέψει …είναι όλο ένα ποίημα,
    χρώματα …αρμονία …μελωδία …αρώματα …γεύσεις …όλες οι αισθήσεις μαζί.
    johnart
    31-03-2011

    26 Mar
  16. SheWolf

    16

    αχ αχ αχ δεν το αντεχω το κιτρινο πότε μου δεν το χώνεψα και για κακή μου τύχη το είχα και και για λιγο χρονικο διάστημα στο δωμάτιο μου πριν πολλά χρόνια…….. μου προκαλεί τρομερό εκνευρισμό ………
    1-4-11

    26 Mar
  17. Γιάννης

    17

    Φίλε johnart έχεις απόλυτα δίκιο, πρέπει όλα να τα βλέπουμε σφαιρικά, οπότε μπορούμε να ανακαλύψουμε την Αρμονία, τη Μελωδία και όλα αυτά που πολύ σωστά αναφέρεις.
    Η Φύση, η Δημιουργία που εμείς βλέπουμε σαν αποτέλεσμα εμπεριέχει τα πάντα και τους νόμους και τα χρώματα, εξ ‘άλλου με τις Δονήσεις ( Νόμοι ) δημιουργήθηκαν τα χρώματα.

    Κατά την Κοσμογονία η Δημιουργία πραγματοποιήθηκε σε επτά σταθμούς
    Στο τρίτο σταθμό, Μεγάλη έκρηξη δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για τον ήχο και το χρώμα, που είναι ο έκτος σταθμός, για να έχουμε στο 7ο Σταθμό το φώς
    Ας μη μας διαφεύγει, τα πάντα στην Δημιουργία μπορεί να φαίνονται ανεξάρτητα και άσχετα, όμως στην πραγματικότητα αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο που αντανακλά την αρχική Ιδέα του Δημιουργού .

    02 04 2011

    Γιάννης

    26 Mar
  18. Γιάννης

    18

    Γιάννης

    Αδελφέ Πάνο

    Διάβασα αυτά που γράφεις γιατί υπάρχουν τα χρώματα και φυσικά δεν μπορώ να διαφωνήσω, όμως τα χρώματα κατά την άποψή μου είναι κλειδιά για την πραγματοποίηση του κύριου σκοπού του Ανθρώπου που δεν είναι άλλος από το κτίσιμο της Προσωπικότητάς του και στη συνέχεια της εξέλιξης και κατά σένα της ανέλιξή της.
    Ο άνθρωπος αποτελείται από 3 Αρχές και 4 καταστάσεις ( Κατάσταση το μέσο που λειτουργεί μια αρχή ). Πράγματι στο επίπεδο μας ο άνθρωπος θα κτίσει την Προσωπικότητά του μέσο της Αισθητικής του κατάστασης. Για να συμβεί όμως αυτό θα πρέπει να την θρέψει, να της δώσει και την κατάλληλη τροφή.
    Γενικά οι καλές τέχνες. Μουσική Ζωγραφική, Ποίηση και άλλες, είναι ότι το καλύτερο για την αισθητική μας κατάσταση.
    Όμως αν δεν πλαισιωθούν και χρωματικά δεν θα λάβουν ποτέ την ποιοτική του απόχρωση που θα κάνει τη διαφορά.
    Συμπερασματικά ο Δημιουργός ποτέ δεν ζητά από τον άνθρωπο κάτι αν προηγούμενα δεν του έχει δώσει και το κατάλληλο εφόδιο και την περίπτωση μας τα ΧΡΩΜΑΤΑ είναι το βαρύ πυροβολικό, αυτά.

    02 04 2011

    Γιάννης

    26 Mar
  19. Sosso Karderini

    19

    Δάσκαλε,

    Έχω σταθεί αρκετές φορές στα γραφόμενα του Γιάννη και απο διαίσθηση….γιατί μου ανήκει ένα μεγάλο εύρος απο διάβασμα…- συμφωνώ μαζί του.
    Συγκλονιστικές οι πληροφορίες των 9,17 18, σχολίων-απαντήσεων-απόψεων του Γιάννη…
    .Με το σχόλιό μου στην ενότητα ‘λέξεις ταυτισμένες με τα χρώματα και την επίδρασή τους στην ψυχολογία μας ,κάτι παρόμοιο προσπάθησα να μεταφέρω ….δηλαδή οτι τα χρώματα είναι ένα απο τα βασικά κλειδιά που μας ανοίγουν την πόρτα στην Προσωπική Αναζήτηση, το ΄Κτίσημο και την Εξέλιξή μας…..
    4-4-11

    26 Mar
  20. admin

    20

    Βαρύ πυροβολικό, Γιάννη όπως λες, με το οποίο μας εφοδίασε ο Δημιουργός, είναι τα χρώματα, αλλά ο άνθρωπος μάλλον δεν το έχει καταλάβει ακόμα. Αυτός είναι και ο στόχος του site, να απλώσει την ιδέα της σοβαρότητας των χρωμάτων και των δυνατοτήτων τους.
    Οι καλές τέχνες είναι το βασικό πεδίο για χρωματική έκφραση και τα “xromata” πολύ σύντομα θα αρχίσουν να ασχολούνται και με τις τέχνες.
    Πάνος
    5-4-11

    26 Mar

Reply to “Κίτρινο (Α) -Yellow (A)”